Розробка неймінгу

Розробка неймінгу

Неймінг: розробка назви для бренду чи продукту


Унікальна назва – це перший крок до створення сильного бренду. Це основа брендингу, яка формує перше враження, вирізняє серед конкурентів і викликає емоції. Лише після того, як компанія обрала влучне ім’я, що відповідає всім потребам та критеріям маркетингової стратегії, можна переходити до наступних етапів – розробки логотипу, фірмового стилю, сайту, мерча, упаковки тощо.


Ми – професіонали своєї справи. Наше агентство спеціалізується на розробці креативного та стратегічного неймінгу, який працює на ваш бізнес.


Що таке неймінг і чому він важливий?

Неймінг бренду — це процес створення назви для компанії, продукту чи послуги. Грамотно підібрана назва:

  • привертає увагу цільової аудиторії;
  • легко вимовляється та запам’ятовується;
  • асоціюється із цінностями бренду;
  • добре виглядає в логотипі та рекламних кампаніях;
  • має гарну пошукову видимість (SEO);
  • не має зареєстрованих “тезків”;
  • є вільне доменне ім’я.

Створення назви – не проста задача. Вона потребує не лише креативності, а й розуміння маркетингу, психології споживачів, алгоритмів SEO-просування та сучасних світових тенденцій. Здавалось би, зараз можна легко отримати сотні варіантів назв за допомогою ШІ. Чому ж звертаються до агентств? Справа у тому, що технології АІ у 99% випадків пропонують не унікальні назви, а збирають ті дані, які вже й так існують у мережі. Тобто найвірогідніше у бренда потім будуть проблеми із реєстрацією торгової марки, пошуком доменного імені та просуванням.

Як ми створюємо назви, які продають?

Наш підхід до неймінгу базується на поєднанні креативу, аналізу ринку та глибокого розуміння вашої цільової аудиторії та потреб бізнесу.

Що входить до стандартного пакету послуг (Roadmap):

  1. Спочатку клієнт заповнює бриф
  2. Наші маркетологи аналізують нішу та конкурентів
  3. На основі брифу та аналізу команда розробляє від 10 до 20 унікальних варіантів назв. Для кожної назви пропонується невелика презентація  – пояснення концепції, позиціонування, можливі слогани тощо. Всі назви перевіряємо на унікальність ТМ у відкритих реєстрах та наявність вільних доменів* (*ми перевіряємо наявність зареєстрованих торговельних марок у відкритих безкоштовних базах даних, 100% гарантію може надати лише патентний повірений чи профільне юридичне бюро).
  4. Якщо раптом після першого кола не сталося метчу, то ми доопрацьовуємо обраний концепт до затвердження.

Типи неймінгу, які ми створюємо:

  • назви для нових брендів і стартапів
  • назви для продуктів, лінійок, послуг або мобільних додатків
  • ребрендинг – оновлення старої назви
  • креативні слогани та підназви.

Чому обирають нас для неймінгу?

Наші фахівці допомогли обрати назву десяткам брендів. Ми з однаковою повагою та розумінням ставимося як до до міжнародних корпорацій та і до невеликих стартапів, і пропонуємо нашим клієнтам:

  1. Доступні ціни
  2. Чіткі дедлайни
  3. Прозорі процеси та постійний зв’язок
  4. Гнучкість та індивідуальний підхід до кожного клієнта

Телефонуйте вже зараз або залишайте заявку на сайті і наші менеджери зв’яжуться з вами!

Крім того ми пропонуємо широкий спектр маркетингових послуг:

– дизайн (розробка лого, фірмового стилю, мерча, упаковки/етикетки, пос-продукції, оформлення соцмереж та ін);

– аналіз конкурентів та бренд-стратегії;

– SEO-просування, PPC, таргетинг;

– копірайтинг, наповнення сайтів;

– друк наліпок, етикетки, голограм та ін.

Замовити зворотний дзвінок
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності