Неймінг: розробка назви для бренду чи продукту
Унікальна назва – це перший крок до створення сильного бренду. Це основа брендингу, яка формує перше враження, вирізняє серед конкурентів і викликає емоції. Лише після того, як компанія обрала влучне ім’я, що відповідає всім потребам та критеріям маркетингової стратегії, можна переходити до наступних етапів – розробки логотипу, фірмового стилю, сайту, мерча, упаковки тощо.
Ми – професіонали своєї справи. Наше агентство спеціалізується на розробці креативного та стратегічного неймінгу, який працює на ваш бізнес.
Що таке неймінг і чому він важливий?
Неймінг бренду — це процес створення назви для компанії, продукту чи послуги. Грамотно підібрана назва:
Створення назви – не проста задача. Вона потребує не лише креативності, а й розуміння маркетингу, психології споживачів, алгоритмів SEO-просування та сучасних світових тенденцій. Здавалось би, зараз можна легко отримати сотні варіантів назв за допомогою ШІ. Чому ж звертаються до агентств? Справа у тому, що технології АІ у 99% випадків пропонують не унікальні назви, а збирають ті дані, які вже й так існують у мережі. Тобто найвірогідніше у бренда потім будуть проблеми із реєстрацією торгової марки, пошуком доменного імені та просуванням.
Як ми створюємо назви, які продають?
Наш підхід до неймінгу базується на поєднанні креативу, аналізу ринку та глибокого розуміння вашої цільової аудиторії та потреб бізнесу.
Що входить до стандартного пакету послуг (Roadmap):
Типи неймінгу, які ми створюємо:
Чому обирають нас для неймінгу?
Наші фахівці допомогли обрати назву десяткам брендів. Ми з однаковою повагою та розумінням ставимося як до до міжнародних корпорацій та і до невеликих стартапів, і пропонуємо нашим клієнтам:
Телефонуйте вже зараз або залишайте заявку на сайті і наші менеджери зв’яжуться з вами!
Крім того ми пропонуємо широкий спектр маркетингових послуг:
– дизайн (розробка лого, фірмового стилю, мерча, упаковки/етикетки, пос-продукції, оформлення соцмереж та ін);
– аналіз конкурентів та бренд-стратегії;
– SEO-просування, PPC, таргетинг;
– копірайтинг, наповнення сайтів;
– друк наліпок, етикетки, голограм та ін.